Кейс «Крамар ЭКО»: диджитализация процессов в сфере управления отходами

Експерти Асоціації «Укрекоальянс» розробили унікальний посібник – дорожню карту з реформування системи управління відходами для органів місцевого самоврядування.

Вагоме місце було відведено діджиталізації процесів у сфері управління відходами. У якості прикладу було наведено досвід ТОВ «Крамар ЕКО», яке з січня 2021 року перевело роботу з абонентами на платформу Greenpay ERP. Наводимо до вашої увагу повну версію статті:

В час, коли країна тримає курс на діджиталізацію, сфера управління відходами не залишається осторонь. ТОВ «Крамар ЕКО» є одним із іноваційних операторів з вивезення відходів в Києві та Київській області. Компанія працює на ринку з 2008 року.

Однією із прогресивних розробок компанії є спеціальне програмне забезпечення для комунікації з абонентами у сфері комунальних послуг.

Зазвичай абонентське обслуговування клієнтів ведеться вручну чи за допомогою таблиць Excel. Такий спосіб не лише вимагає чималих людських ресурсів та часу, а й збільшує можливість помилок. Особливо це стає критичним, коли компанії розвиваються і нарощують кількість абонентів. Стикнувшись із цією проблемою, компанія “Крамар-Еко” почала шукати шляхи її комплексного вирішення.

Експерти компанії адаптували компоненти, які підходять саме для галузі поводження з відходами і створила платформу Greenpay ERP – з допомогою цієї платформи можна зручно та надійно працювати з будь-якою кількістю споживачів послуг і вести облік всіх необхідних даних. Програма дозволяє автоматизувати нарахування абонентам згідно тарифам, враховувати пільги, субсидії та пені, вести облік платежів, друк квитанцій, проводити масову чи індивідуальну розсилку інформаційних і платіжних SMS, email, укладати договори та багато іншого. Інтеграція з платіжними системами, зручний інтерфейс, широкий набір звітів.

Програма містить інформацію по всіх взаємовідносинах з клієнтами, включаючи реквізити, договори, заявки, фінансову документацію, які завжди можна знайти через фільтр за потрібними параметрами або за допомогою зручної системи пошуку.

За підсумками обраного періоду програма проводить нарахування за спожиті послуги згідно діючих тарифів, враховуючи наявні субсидії, пільги та пеню. Імпорт оплат із електронних банківських виписок скорочує роботу і виключає ймовірність помилок менеджерів. Інтеграція з платіжним сервісом миттєвих платежів Лікпей значно спрощує роботу, адже всі оплати через неї автоматично розносяться по базі.

За автоматично створеним посиланням клієнт в «один клік» може зробити оплату за спожиту послугу, кошти будуть миттєво зараховані на рахунок, а в фінансовий стан клієнта у програмі внесені відповідні зміни.

Додатковий сервіс для абонентів – особистий кабінет користувача на сайті «Крамар ЕКО». Авторизувавшись у ньому абонент отримує доступ до всієї необхідної інформації – умови договору, тарифи, історія оплат, можливість поповнення балансу. Такі цифрові сервіси збільшують лояльність та довіру з боку клієнтів, показують нашу відкритість та готовність до співпраці.

Розуміючи, що кожен бізнес унікальний, платформа розроблена таким чином, що її функціонал можна кастомізувати під потреби конкретного бізнесу. У місті Буча компанія “Крамар-Еко” протестувала таку кастомізацію, встановивши контейнерні майданчики для збору сміття, доступ на які для абонентів здійснюється за картковою системою. У разі несплати за послуги впродовж двох місяців доступ на майданчики обмежується, одночасно надсилається повідомлення з можливістю миттєвої оплати. Проведена інтеграція двох сторонніх сервісів – Greenpay ERP та контролерів доступу – надала можливість зручного регулювання доступу на майданчик.

Дізнайтеся більше інформації про Greenpay ERP – цифрову платформу для підприємств комунального сектору